Ref.: 4002.29 |
Año: 2008 |
Nº Páginas: 224 |
IVA: 4,00 % |
Descuento: 0,00 % |
Precio:
18,18 €
|
Soporte: Revista |
ISBN: 0210-9689 |
Colección: |
Edición: 1 |
Impresión: 1 |
Alto: 24 |
Ancho: 17 |
Encuadernación: Rústica |
|
Añadir a la cesta
|
Categoría: Humanidades / Revistas
Título: ES 29 (2008) REVISTA DE FILOLOGÍA INGLESA
Autores: DPTO. DE FILOLOGÍA INGLESA,
ÍNDICE:
- M.A. ALO, The Applications of Phonemic Contrasts and their Implications for Oral English Teaching in Nigeria - PILAR ALONSO, Rethinking Lexical Cohesion: A Case Study of Collocation Through Formal and Conceptual Integration in Media Political Discourse - BELKACEM BELMEKKI, The Formation of the Indian National Congress: A British Manoeuvre? - ANTONIO GARCÍA GÓMEZ, Laddish Behaviour and Gender Performativity in British and Spanish Personal Weblogs - MARIA DEL CARMEN GARRIDO HORNOS, Fidelidad en el trasvase cinematográfico: adaptación y legitimidad - JORGE GONZÁLEZ DEL POZO, La mujer inmortal: Sexualidad y terror en "Ligeia" de Edgar Allan Poe y en "Leyendas de hascischs" de Clemente Palma - MARIA JESÚS LEAL RIOL, Contraste fraseológico: Similitudes y diferencias existentes entre las unidades fraseológicas del inglés y del español - MONIKA MADINABEITIA, Stories from the New West: Frank Bergon's New Western fiction - PAULA MARTÍN SALVÁN, “Where Everything Converges to a Point”: Conspiracy as Narrative Model in Don DeLillo's fiction - ROSA REVILLA, EAP, Business English and Swales’ Approach to Genre Analysis - PILAR SÁNCHEZ CALLE, The Artist as a Mongrel Girl: Mina Loy's “Anglo-Mongrels and the Rose” - T.O. SONEYE, Teacher-Centered Impediments to Oral English Learning: Overview of ESL Context - HAJIME UMEDA, Some Issues of Foreign Students in a Japanese School: A Pilot Study in Mie
|
|
|