Ref.: 4002.30 |
Año: 2009 |
Nº Páginas: 174 |
IVA: 4,00 % |
Descuento: 0,00 % |
Precio:
17,12 €
|
Soporte: Revista |
ISBN: 0210-9689 |
Colección: |
Edición: 1 |
Impresión: 1 |
Alto: 24 |
Ancho: 17 |
Encuadernación: Rústica |
|
Añadir a la cesta
|
Categoría: Humanidades / Revistas
Título: ES 30 (2009) REVISTA DE FILOLOGÍA INGLESA
Autores: DPTO. DE FILOLOGÍA INGLESA,
Índice - Mª Pilar AGUSTÍN LLACH, The Role of Lexical Errors in L2 Reading Proficiency of Young EFL Learners from a Longitudinal Perspective. - Fernando CID LUCAS, Japón en Yeats y Yeats en Japón: sobre At The Hawk’s Well y Takahime. Un camino florido de ida y vuelta. - María Isabel GONZÁLEZ CRUZ, La pragmática y la enseñanza de lenguas extranjeras: una propuesta docente. - Mª del Carmen GUARDON ANELO, The Natural Semantic Metalanguage of Old English Compound Adpositions. - Juani GUERRA, Graciela DE LA NUEZ, Adán MARTÍN, María LEMA & Linda HENRIKSSON, The Real Way We Think What They Think: New Cognitive Poetics and Linguistics in the English Literature Studies (ELS) in Spain. - Carmen Isabel LUJÁN GARCÍA, Assessing Students’ and Teachers’ Attitudes Toward ICT in the English Classroom: A Case Study in Las Palmas de Gran Canaria. - Begoña SARRIONANDIA GURTUBAY, Lexical Error Analysis in the Written Production of Students of English as a Second Language: A Pilot Study. - Mª Teresa VÁZQUEZ DE PRADA, Martin Chuzzlewit: La Herencia del Quijote
|
|
|