ES 30 (2009) REVISTA DE FILOLOGÍA INGLESA

Authors

DPTO. DE FILOLOGÍA INGLESA
Universidad de Valladolid

Synopsis

Índice - Mª Pilar AGUSTÍN LLACH, The Role of Lexical Errors in L2 Reading Proficiency of Young EFL Learners from a Longitudinal Perspective. - Fernando CID LUCAS, Japón en Yeats y Yeats en Japón: sobre At The Hawk’s Well y Takahime. Un camino florido de ida y vuelta. - María Isabel GONZÁLEZ CRUZ, La pragmática y la enseñanza de lenguas extranjeras: una propuesta docente. - Mª del Carmen GUARDON ANELO, The Natural Semantic Metalanguage of Old English Compound Adpositions. - Juani GUERRA, Graciela DE LA NUEZ, Adán MARTÍN, María LEMA Linda HENRIKSSON, The Real Way We Think What They Think: New Cognitive Poetics and Linguistics in the English Literature Studies (ELS) in Spain. - Carmen Isabel LUJÁN GARCÍA, Assessing Students’ and Teachers’ Attitudes Toward ICT in the English Classroom: A Case Study in Las Palmas de Gran Canaria. - Begoña SARRIONANDIA GURTUBAY, Lexical Error Analysis in the Written Production of Students of English as a Second Language: A Pilot Study. - Mª Teresa VÁZQUEZ DE PRADA, Martin Chuzzlewit: La Herencia del Quijote

Price

17.12 EUR

Downloads

Details about this monograph

ISBN

0210-9689

Physical Dimensions

17cm x 24cm

Pages

174

Format

Paperback / softback (BC)