ES 30 (2009) REVISTA DE FILOLOGÍA INGLESA
Sinopsis
Índice
- Mª Pilar AGUSTÍN LLACH, The Role of Lexical Errors in L2 Reading Proficiency of Young EFL
Learners from a Longitudinal Perspective.
- Fernando CID LUCAS, Japón en Yeats y Yeats en Japón: sobre At The Hawk’s Well y
Takahime. Un camino florido de ida y vuelta.
- María Isabel GONZÁLEZ CRUZ, La pragmática y la enseñanza de lenguas extranjeras: una
propuesta docente.
- Mª del Carmen GUARDON ANELO, The Natural Semantic Metalanguage of Old English
Compound Adpositions.
- Juani GUERRA, Graciela DE LA NUEZ, Adán MARTÍN, María LEMA Linda HENRIKSSON, The
Real Way We Think What They Think: New Cognitive Poetics and Linguistics in the English
Literature Studies (ELS) in Spain.
- Carmen Isabel LUJÁN GARCÍA, Assessing Students’ and Teachers’ Attitudes Toward ICT in the
English Classroom: A Case Study in Las Palmas de Gran Canaria.
- Begoña SARRIONANDIA GURTUBAY, Lexical Error Analysis in the Written Production of
Students of English as a Second Language: A Pilot Study.
- Mª Teresa VÁZQUEZ DE PRADA, Martin Chuzzlewit: La Herencia del Quijote

Precio recomendado sin IVA
17.12 EURDescargas
Categorías
Titular de los Derechos
Ediciones Universidad de Valladolid y autor(es)/autora(s) 2009Detalles sobre esta monografía
ISBN
0210-9689
Dimensiones físicas
17cm x 24cm
Páginas
174
Formato
En rústica/de tapa blanda (BC)